Как да поръчаме

Уважаеми клиенти,

За Ваше улеснение сме осигурили различни методи за поръчка. Можете да изберете най-удобния за вас метод и да поръчате избрания от вас продукт по най-лесния и бърз начин.

Свържете се с нас по телефона и заявете своя абажур на +359 89 84 69 733.

Изпратете ни данните си и модела, който искате да поръчате на нашия e-mail адрес: info@zappriani.bg

Направете поръчка през нашия електронен магазин.

За да направите поръчка през електронния ни магазин е нужно да минете през следните стъпки:

  1. Избере си някой от нашите абажури, мебели за дома, декорации или аксесоари и натиснете червения бутон „Поръчай сега“, с което добавяте продукта във вашата виртуална кошница. Възможно е нищо да не стане с натискането на този бутон. Това е така, защото последните версии на Internet Explorer и Mozilla припознават натискането на бутона като Pop-up и го блокират. Най-често при блокиране се появява съобщение, което Ви уведомява, че са блокирани прозорци от този сайт. Кликнете на него с десния бутон на мишката и изберете „Always Allow Pop-ups From This Site“, за да не Ви се налага да го правите отново. За да продължите с пазаруването и да поръчате друг продукт – продължете да разглеждате и щом го изберете добавете и него в количката си.

  2. След като сте добавили всички желани продукти, отворете количката си. В нея можете да промените броя на продуктите, да попълните данните си за доставка, да заявите фактура ако желаете такава, както и да изберете метода на плащане, който Ви е най-удобен. Можете да избирате между: Банков Път; Наложен Платеж; Кредитна / Дебитна Карта-Visa или MasterCard, PayPal.
    При избор на метод на плащане с карта:

    • Отваря се платежна страница на обслужващата ни банка (ОББ), където въвеждате  данните на вашата карта (номер, валидност, код за сигурност, име).
    •  Ако сте регистрирани в схемите за автентикация Verified by VISA или MasterCard , SecureCode се отваря автентикационна страница на вашата банка Издател, където въвеждате паролата си за автентикация.
    • При успешна трансакция (успешни автентикация и авторизация), на екран се визуализира трансакционна бележка, която разпечатвате или запазвате. 
    • Парите се удържат по картата ви веднага след потвърдено успешно плащане.
  3. Ако имате допълнителни изисквания относно специфика на доставката и желана дата на доставка, ги опишете в съответното поле. Чекнете полето за съгласие с Общите условия. Кликнете на бутона „Завършете поръчката“, за да изпратите поръчката си.

  4. Вашата поръчка е приета. Ще се свържем с Вас за потвърждение и за сверяване на изпратената от Вас информация.

Ако имате въпроси, не се колебайте да се свържете с нас.

Пожелаваме Ви приятно пазаруване в нашия електронен магазин!